sobota 5. května 2012


První z navazující řady fanfiction povídek na téma Sparity. Příběh se odehrává zhruba rok dva po konci druhé série. Postavy náleží společnosti Hasbro.

 Grand Galloping Gala
  Z povzdálí ji sledoval, jak se baví. Nechtělo se mu zapojovat se do zábavy, neměl na ni náladu, když ji viděl, jak se baví s ostaními poníky, kteří ji obletovali jako mouchy cukrátko. Jemu vyhovovalo tohle zastrčené místečko bokem od ostaních, kde mohl být sám se svou depresí.
  Zatím si vybírali partnerky poníci, teď ale přišla na řadu dámská volenka.
  Málem se mu zastavil dech, když se zjevila přímo před ním.
  „Věnuješ mi tento tanec, Spikey?“ zeptala se sladce.
  „Samozřejmě, má paní,“ špitl a uklonil se.
  Vydali se spolu na parket. Spike znejistěl, protože zrovna v tu chvíli jak na potvoru začala hrát pomalejší skladba. Rarity se k němu přitiskla, jen na sucho polkl a opatrně jí položil ruce kolem krku.
  „Rary...“ špitl, rudý až za ušima, „všichni se dívají.“ A měl pravdu. Mladého draka s poníkem sledovalo několik zvědavých párů očí.
  „Nevšímej si jich. Teď jsme tu jen ty a já,“ usmála se a zpříma se mu podívala do očí. Spike měl pocit, jakoby jeho srdce udělalo při tom pohledu kotrmelec. Byl překvapen z Raritiny náhlé náklonnosti.
  „Já... myslel, že o mě nemáš zájem,“ řekl tiše, zmatený z jejího chovaní. Celý večer protančí s jinými, ale pak příjde k němu a takhle se k němu „tulí“.
  „Víš, Spikey... celou dobu jsem doufala, že si pro mě přijdeš. A ty ses místo toho schovával někde bokem. Tak jsem vzala situaci do svých kopyt,“ zasmála se.
  Spike byl ale ještě víc zmatený.
  „Ale proč?“
  „Protože tě mám ráda, můj malý blázínku,“ zvonivě se zasmála.
  A pak udělala něco, v co mladý drak nedoufal ani v nejdivočejších snech.
Políbila ho.
  Spike měl pocit, jakoby se jeho narozeniny předběhly. Několikrát po sobě. Teď už mu bylo jedno, jestli se někdo dívá. Sevřel ji víc a její polibek opětoval.
  „Miluju tě, Rarity,“ splynulo mu z úst, když se od sebe odtrhli.
  „Já tebe taky,“ zašeptala Rary a v očích se jí zatřpytili drobné slzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat